Maximizer CRM

20 yıldan uzun bir süredir Maximizer  CRM Software farklı ölçekteki işletmelere CRM yazılım çözümleri sunmaktadır.

Maximizer CRM piyasada müşteri süreçleriyle ilgili değerleri sunan basit, her yerden erişebilir ve kullanışlı CRM çözümleri ile ticari başarınıza katkı sağlar. Her müşterinin veya beklentinin

tüm geçmişine anında erişim ile merkezi bir yönetim sunar. Pazarlama ve Satış süreçlerinizin verimliliğini arttırarak daha az harcama ile daha fazla iş yapmanıza olanak sağlar. 

Maximizer CRM mobil cihazlar, ağ veya Windows masaüstünüz ile erişebilir özellikle mobil cihaz erişimi ile müşteriyle birebir iletişimde olan ekipleri koordine edebilir, ekiplerinizin sahada gerçek zamanlı olarak CRM e erişimlerini sağlayabilirsiniz.

Maxzimizer CRM işinizin özel gereksinimlerini karşılayacak şekilde kolayca konfigüre edebilir ve yönetici panelleri, raporları sayesinde yöneticilerin işletme performansını kolayca analiz etmesini sağlar.  Ayrıca özel raporlama ile işinize uygun bir performans anlayışı geliştirmeye olanak sağlar. 

The Maximizer CRM Solution


Çözüm Videosunu inceleyiniz >

 

Neden Maximizer?
Kolay ve başarlı CRM

Güçlü CRM işinizde netlik oluşturmak için daha iyi kararlar almanıza yardım eder ve daha güçlü müşteri ilişkileri oluşturmanıza yardımcı olur. Maximizer CRM kolay kullanım yayılımı ve düşük bakım maliyetleri ile büyüyen işlerinizin değişen ihtiyaçlarını karşılayacak kadar güçlüdür.

 

Satış Gücü Otomasyonu

Satış Gücü Otomasyonu  daha fazla iş yapmanıza yardım eder

 

 

Maximizer CRM satış gücünüzün performansının artırılmasına ve  daha fazla iş tamamlayarak, en iyi satış yapana odaklanarak gelir hedeflerine ulaşmanıza yardımcı olur.Verimliliği artırmak ve  gelir performansını iyileştirmek için tüm satış prosesini yönetmek için  satış grubunuza  basit bir çözüm getirmektedir.  

 

Uzun vadeli başarı için müşteri ilişkisini oluşturunuz

 

Beklenen müşteriden, yakına ve bir merkezi veri tabanından ömür boyu müşterilere kadar müşteri ilişkilerinizi etkin şekilde yönetiniz.

 

Her müşteri  ve beklenen müşteri profili ve detaylı izlenen  etkileşim geçmişi ile bedeller, siparişler, proje detayları, e-mailler ve telefon aramaları dahil olmak üzere siz ve personeliniz  bağlılık kazanarak ve yeniden iş yapmayı sevk ederek  müşterileri bağlamak için gerekli bilgiler ile donatılacaktır.Ticaretiniz için önemli olan bilgileri takip etmek üzere sanayi ve boyut gibi sizin bir çok kendi özel alanlarınızı kullanarak sınırsız sayıda hesapları veya kontakları ve profili yönetiniz.Bilgileri inceleme tarzınızı kişiselleştirme inceleme, araştırma ve sınırlandırma sütunlarının sınırsız sayıda olması ile kolaydır. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

En yüksek işleri sağlama alınız ve müşteri memnuniyetine öncelik veriniz 

 

 Satış fırsatı yönetimi zahmetsizce tahminde bulunmanıza ve gelir hedeflerine satış ekibinizin ulaşmasını güvence altına alan ileriye etkili önlemleri almanızı sağlar. Satış evresinin her aşamasında fırsatların önceliğini ilk sırada tutunuz.Satış metodolojinizi  uygulayınız ve  her satış personelinizin aynı en iyi uygulamaları ve adım adım yakın oranları artırmak ve kazançları maksimize etmek için  izlemesini sağlayınız.Tahminler ortaya koymadan, ürün gösterimlerini kullanmaya, final satışa kadar  uygun zaman çerçevesi içinde her aktiviteyi uygulayarak satış temsilcilerini  yükselterek  satış süresinin tam kontrolünü elde ediniz. İleri satış izleme işleri yakından takip etmenizi ve performansı artırmanızı ve kolayca satış tahmininde bulunmanızı sağlar.  


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Müşteri adaylarını kesin satış fırsatlarına dönüştürünüz   

 

Etkin müşteri adayları kalifikasyonu, izleme ve büyütme için yerinde doğru proses ile liderleri müşterilere daha kolay dönüştürünüz.Yol ve dönüştürme oranlarını ölçmek için liderlik statüsünü ve kaynağını yakından takip ederek zamanında tahsisi ve izlemeyi saplatarak müşteri adaylarını sermayeye çeviriniz ve satış fırsatlarına dönüştürmeyi optimize ediniz. Akıllıca  rotayı yönetiniz ve uygun müşteri temsilcisine göndericiye derhal yanıt vererek ve müşterinin kaydında etkileşimleri kayıt ederek sorunuz.Bütçe, alım program cetveli, gereksinim, beklentiler, yetki seviyesi ve daha fazlası dahil olmak üzere kalifikasyon kriterlerini elde etmek için alanları ayarlayarak müşteri adaylarını etkin şekilde kalifiye ediniz.Hedeflerinizi karşılayan  gelirleri maksimize etmekle ilgilenen ve buna odaklanan kalifiye müşteri adayların derhal detaydan özete çıkınız.

 

 


 

 

Etkinlik ve verimliliğin optimize edilmesi

 

Bir sonraki aramayı yaparak, bir teklif tamamlayarak veya bir izleme emaili yollama ile personel ve müşteriler ile aktiviteleri izleme ayarları yaparak  tüm günlük görevlerin ve ürünlerin yönetilmesini güvence altına alınız.Diğer kişiler ve departmanlar tarafından gerekli olan bir dizi görevleri sizin için yönetmeyi ve işlem kalemlerini ve izleme aktivitelerini zamanında tamamlamayı garanti etmeye yardımcı olacak tekrar kullanılabilir işlem planı şablonları oluşturunuz.Entegre takvim ile çalışmanız ve personel zamanınızı etkin şekilde programlayabilir ve göz atarak yaklaşan randevularınızı inceleyebilirsiniz.Em popüler takvim uygulamaları kullanarak  dahili çalışma arkadaşlarınız ve harici müşteriler ile kesintisiz olarak toplantılarınızı düzenleyebilir ve yönetebilirsiniz.  

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Gerçek zaman kavrayışının satış öngörüleri planı ve performansına uyarlanması

 

 

Şirketin gerçek zaman sanal bellek kopyası, ekip ve kişisel performans ile verimlilik ve satış seviyelerinde en üst konumda kalınız. Satış müşteri adaylarına, fırsatlarına ve hesap statüsüne dair sanal sağlık denetimi için yönetim gösterge panelini her günden başlayarak denetleyerek işletmeye uygun bir kavrayış elde ediniz.Kolayca müşteri adaylarının, fırsatların ve tahminlerin statüsünü ve değeri gibi KPIs durumlarını izleyerek trend ve performans modellerini tanıyınız ve daha sonra diğer detaylar incelemek için detaydan özete çıkınız.Doğaçlama olarak taktikleri veya kaynakları düzenleyebileceğiniz şekilde gerçek zaman feedback elde etmek için içinde bulunan gösterge paneli ve raporları kullanınız veya kolayca kendinizinkileri konfigüre ediniz veya kişiselleştiriniz.İşlem sürecini takip ederek ve  satış öngörüleri planı sayesinde fırsatları taşımak için ekibinizi kullanarak doğru tahminlerde bulunarak kazançlarınızı maksimize ediniz. 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Aksama süresini azaltınız, daha fazla kazanç ile ekranda gösterilen süreyi arttırınız

 

 

Sadık müşteri ilişkilerini kurmak ve daha fazla iş elde etmek için en son akıllı telefonlar ve tabletlerde (iPhone, Google Android, Windows Mobile ve  iPad dahil olmak üzere)  mobil CRM’nin gücünü artınız.Ofisten uzakta iken, başarılı olmak için önemli müşteri ve beklenen müşteri bilgilerine tam erişim sağlamak için işlerinizi üst düzeyde tutunuz.Özel alanlar ve etkileşim geçmişine dair notlar dahil olmak üzere hesapları, kontakları ve müşteri adaylarını arayıp bulunuz ve güncelleyiniz.Çoklu kullanıcı randevularını ayarlamak, görevleri tahsis etmek ve fırsatları güncellemek  için rotadaki ekip üyeleri ile işbirliğinde bulununuz.Broşürleri, teklifleri ve diğer belgeleri müşterilere ve beklenen müşterilere doğaçlama göndermek için belge kütüphanesine online erişimde bulununuz. 

 


 

 

 

 

 

 


  

 Pazarlama Otomasyonu

İşinizi ileri taşımak için pazarlama otomasyonu  

 

Pazarlama aktivitelerinizi etkin şekilde yönetiniz ve izleyiniz.Hedeflenen listeleri oluşturmaktan kampanya yönetimine raporlama yapınız. Maximizer  hedeflenen mesajlar ile hedef kitleye ulaşmanıza, satış kanalınızı optimize etmenize, işleyen taktikleri tespit etmenize ve ROI’nizi maksimize etmenize olanak sağlar.   

 

Satış öngörüleri planınızı hedefleyen müşteri adayları ile doldurunuz

  

E-mail, baskı veya faks ile yüksek öncelikli hedeflenen ve doğru müşteri adaylarına ilgili yazışmaları göndererek yanıt oranlarını iyileştiriniz.Liste yönetimi araçlarını kolayca kullanarak, çoklu kesimleme kriteri hedeflenenleri derlemede kullanılabilir.Maximizer’in e-mail pazarlaması motorunu kullanarak bir kontak kaydından her hangi bir alanı birleştirerek mesaj göndermek ve konu satırını kişiselleştirmek yeteneği ile basit metinler veya sofistike HTML metinleri oluşturabilirsiniz.Basit bir öneri linkini ekleyerek, abone hesabı kayıtlarınız otomatik olarak güncellenecek ve anti spam düzenlemesinin izlenmesi güvence altına alınacaktır.Gazeteler, ürün ilanları, promosyonlar ve etkinlik davetiyeleri gibi standart, profesyonel bir imajı muhafaza etmek için e-mail şablonları oluşturabilirsiniz.  


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Otomasyon yapılmış aktiviteler ile fırsatları sermayeye çeviriniz

 Maximizer’in yerleştirilmiş kampanya yönetimi çok evreli e-mail kampanyalarını programlama ve tetikleyici bazlı e-mail ilişkilerini besleme seçeneğini vermektedir.Web sayfasını yüklemeleri, alım, service arızası veya soruşturması gibi online durumlara dair otomasyon yapılmış aktivitelerle müşteri adaylarınızı  üst düzeyde tutunuz.Web formları doldurulduğunda e-mail otomatik cevaplayıcıları ayarlayınız ve  ileri doğru ilerleyerek beklenen müşterilerinizi ve müşteri adaylarınızı muhafaza etmek için bir dizi görevin izlenmesini programlayınız.Kampanya şablonları oluşturarak ve uygulayarak, zamandan tasarruf yapınız ve uygulamaların sürekliliğini ve kampanyanızın izlenmesini güvence altına alınız. Bir vuruyu bile kaçırmadan müşteri adaylarını satışlara dönüştürünüz.

 


  

 

Satış ekibinize hızlıca gelen müşteri adaylarınızı kalifiye etmesine yardım ediniz

  

Maximizer’daki satış ekibinize doğrudan otomatik olarak müşteri adaylarını gönderen ağ formları oluşturarak yeni satış müşteri adaylarının akışını oluşturunuz.Maximizer’e web sitenizden doğrudan müşteri adaylarının akışını güvence altına alarak, olası tüm müşteri adayı kaçaklarını elemine edersiniz ve tüm müşteri adaylarını izlemenize bu yardımcı olur.Ağ müşteri adayı kayıt formları kampanya sayfalarına doğru kolayca birleştirilebilir ve en önemli kontak detaylarını elde etmeye adapte edilebilir.Müşteri adayı yönetimi düzene sokmak, bilgi talepleri, online anketler ve otomatik olarak oluşturulan izleme görevleri ile aktivite kayıtlarından gelen müşteri adaylarına satış ekibinizin hızlıca yanıt vermesine yardımcı olur.


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Kampanyalarınızda ince ayarlar yapınız ve trendleri keşfediniz

  

 

Bir kampanya ile ilgili olan müşteri adayları statüsü ve satış fırsatlarını, e-mail açma ve link tıklama oranları dahil olmak üzere, kampanya performansının bellek kopyası veya detaylı bir incelemesini elde ederek ROI pazarlamayı maksimize ediniz ve kampanyalarınıza ince ayarlar yapınız.Maximizer’de müşteri adayları statüsü özetleri ve detaylı kampanya raporları gibi standart temel raporları ve gösterge paneli ana performans göstergelerini (KPIs) kullanınız veya kendi raporlarınızı kolayca konfigüre ediniz.Kampanyanın etkinliğini tespit ediniz ve müşteri davranışlarında değerli bilgileri elde ediniz, böylece gelecekteki pazarlama inisiyatifleriniz ve kaynak tahsisatı ile ilgili bilgiye dayalı kararlar alabilirsiniz. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


 Müşteri Hizmetleri Ve Destek

Customer Service & Support

 

 Sorunları hızlıca çözmenize ve kaynakları optimize etmenize yardımcı olan müşteri desteği ve durum yönetimi araçları ile işinizi devam ettiriniz ve müşteri memnuniyetini maksimize ediniz. Organizasyon bünyesinde bilgi paylaşım yeteneği ile önemli durum statülerine ve geçmişlerine tüm ön bölge personeli tarafından erişilebilir.

 

Hızlı bir çözüm getirmek için servis sorunlarını izleyiniz ve yönetiniz

  

Gelen kanaldan bağımsız olarak (telefon, e-mail veya ağ)müşteri sorunlarınızın tümünün çözülmesini güvence altına alacak şekilde durum tahsisatlarını izleyerek etkin şekilde tüm etkileşimlerin izlenmesini sağlayınız.Daha önceki haberleşmelere ve tüm müşteri profili geçmişine erişim ile, sorunlara hızlı cevap verebilir ve  müşteri gereksinimlerini daha iyi anlayabilirsiniz.Durum yönetimi formunda öncede yerleştirilen alanları kullanarak, hataları minimize edebilir ve hata raporlarını hızlıca oluşturabilirsiniz.En spesiyal bilgileri ve personelin uzmanlığına dayanan durumları belirleyerek organizasyonunuz bünyesindeki kaynakları en iyi şekilde kullanarak müşterilerinizin memnuniyetini muhafaza ediniz. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Verimliliğinizi maksimize ediniz ve kaynakları optimize ediniz

  

Bir bilgi tabanı, incelenebilir online veri havuzu sayesinde güncellenmiş, detaylı ürün bilgisine erişim sağlanan müşteri servisi temsilcileri ile güçlendirerek çalışmanın tekrarlanmasını önleyiniz.Servis sorunlarının ve müşteri arızalarının çözülmesi için gerekli süreyi kısaltarak hızlı arama işlevleri ile, bir çok müşteri sorununa yanıt vermek sadece bir tıklama ile mümkün. Ekibinize başarılı çözümleri, arıza çözümlerini ve ürüne özgü detayları paylaşmak için bilgi tabanını kullanınız.Müşterileri ve partnerleri bilgi tabanınızı ürün güncellemeleri konusunda araştırma ve sık sorulan sorulara yanıtlar bulacak şekilde yetkilendirerek gelen aramaları azaltabilirsiniz. 


 

 

 

 

 

 


 

 

Servis kalitesini ölçünüz ve iyileştiriniz

  

Gösterge panelleri, raporlar ve alarmlar ile müşteri servis ölçülerine gerçek zamanlı erişim ile, derhal müdahale edilmesi gereken, önemli servis sorunları ile hemen ilgilenilebilir.Ürün uygulaması veya model sayısı gibi işiniz için önemli olan durumla ilgili alanları konfigüre ederek müşteri problemlerine dair detayları kolayca izleyiniz.Müşteri servisi performansına hızlı bir bellek kopyası almak için, geçen zamanı, öncelik seviyesi ve statüsü dahil olmak üzere temsilci tarafından sınıflandırılan tüm yerine getirilmemiş durumların detaylarını inceleyiniz. Ürün iyileştirmeler ve eğitim fırsatları dahil olmak üzere iyileştirme yapılacak alanları tespit etmek için müşteri servisi verilerinizi analiz ediniz.


 

 

 

 

 

 

 


 

 

 İş Zekası

İşinizde gerçek zamanlı analizler

 

 

 

Derin ölçümler, alarmlar ve raporlar ile sanal gösterge panoları sayesinde zamanında, doğru tahminler ile bilgi sahibi olarak ticari kararlar alınız.Günlük işlemleri yönetmek, süreçleri yenilemek, olası sorunları çözmek ve fırsatları yükseltmekiçin gerekli tüm önemli satış, pazarlama ve müşteri servislerini inceleyiniz.

 

Hızlı ve emin karar vermek için geniş bakış açısı edininiz

  

Kolay konfigüre edilebilir gösterge panoları istediğiniz formatta ekrana getirmek için ana performans göstergelerini ayarlama ve değiştirme fırsatı sunmaktadır.Bir bakışta grafik, sayaç termometre ve LED stili halinde gösterilen sonuçları görünüz.Gerektiğinde, formatlanabilen, sınıflandırılabilen ve Excel formatına gönderilebilen  ölçümlerin altındaki verileri incelemek için gösterge panosu indikatörüne basarak bakış açınızı artınız.   Tahmin edilen satışlar, günlük müşteri servisi olayları ve pazarlama kampanyaları yanıtları ve statü değerleri gibi ana performans göstergeleri zahmetsizce izlenebilir ve ölçümler kritik bir yüksek veya düşük seviye geldiğinde gerekli işlemler yapılabilir


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Bir profil kapsamında önemli bilgileri analiz ediniz

  

Formülleri ekleyerek bir sonraki seviyeye müşteri alanınızı taşıyınız. Bu etkili işlem önemli istatistikleri, oranları ve tarihleri sizin ve işinizin büyümesi için mühim olan değerleri tespit etmek üzere otomatik olarak hesaplayarak müşterilerinizin daha kapsamlı profilini size sunar. Mali değerler ve olası satış fırsatları gibi önemli bilgileri yeni bir müşteri alanını kullanılabilen matematik, metin ve tarih/zaman işlevleri oluşturmak için mevcut bir müşteri alanlarından alınan verileri kombine ederek analiz ediniz. Bu değerler içeren bilgi çalışmalarınıza odaklanmanız gerektiğinde kolay bir şekilde görebilmek için incelenebilir, araştırılabilir veya hızlıca filtre edilebilir.


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Daha önce oluşturulmuş CRM raporları ile gerek duyduğunuz kadar derine inen bir bakış açısı elde ediniz

  

İşinizi ilerletmek için daha fazla zaman kazanınız ve CRM raporlarının çalışma mekanizması ile daha az zaman harcayınız.175’den fazla oluşturulmuş ticari rapor şablonları ile satış tahminleri ve pazarlama kampanyalarından hesap aktivitelerine ve telefon sıralı kayıtlarına kadar gerçek zamanlı verileri sağlamlaştırınız ve sununuz. Kolay bir şekilde PDF, Word, HTML ve XML dahil olmak üzere çeşitli formatlarda iş arkadaşlarınızla raporları paylaştırınız veya daha sonra analiz etmek ve veri işlemesi için  Microsoft Excel®  ‘e gönderiniz. Crystal Reports ve  Microsoft SQL Raporlama Servisleri (SRS) şablonları dâhildir.


 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kritik durumlara hızlı cevap veriniz

  

Maximizer’in çalışma akışı otomasyonu kullanarak ile otomatik alarm yöneticileri veya uygulayıcıları ile otomatik olarak bir ölçüm kritik derece yüksek veya alçak seviyeye ulaştığında ürün ekleyiniz veya olası sorunları ortaya çıkarınız. Devreye alınan, işleme odaklı alarmlar ile personelinize gösterge panosu, görevi e-mail veya telefon ile gönderiniz, bunlar ortaya çıktığında zamana duyarlı gelişimlere yanıt verebilirler. Bir haftadan daha fazla açık durumda olan ‘atamayınız ve müşteri servisi durumu 90’dan fazla öncesinde konfigüre edilmiş sorguları başlatınız.Bir merkezi ara yüzden deşifre etmek veya kompleks programa yapmadan çalışma akışı olaylarını inceleyebilir, ekleyebilir veya değiştirebilirsiniz.


 

 

 

 

 

 

 

 


Erişim Seçenekleri

Maximizer CRM'e her istediğinizde ve istediğiniz yerde erişim sağlayın

 

Maximizer'in esnek ve uyumlu CRM çözümü personelinizin çalıştığı yerde ve cihazlarda önemli bilgiler ve araçlar sağlamaktadır. Windows D

Eğitim videolarımızı izlemek için tıklayınız.
Basın ve Medya ile ilgili haberler için tıklayınız.
Referanslarımız için tıklayınız.